مشاوره ، طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت

MS SharePoint

شیرپوینت SharePoint چیست؟

از آنجاییکه اکثر سازمان ها برای مشاوره طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت از ابتدا تا انتهای کار ، تجربه ی کافی و لازم را ندارند. گروه پژواک فناوری پویا تمامی این مراحل را به صورت کاملا برنامه ریزی شده و متناسب با نیازهای سازمان شما توسط کارشناسان فنی انجام می دهد.

در ابتدا ما همکاریمان را با شما ارزیابی می کنیم. سپس تمام نیازهای اصلی و فرعی شما را می سنجیم و از بین کارشناسان فنی خود یک تیم برای آغاز همکاری انتخاب می کنیم. تیم انتخابی بر اساس استراتژی تعیین شده ، کار خود را شروع می کند.

مشاوره طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت 

تمام فعالیت های شرکت پژواک فناوری پویا (PFAPCo) برای نصب و راه اندازی و استقرار ، در سه عبارت زیر خلاصه می شود:

برنامه ریزی

تحلیل وضعیت کنونی شما و طراحی چشم انداز و تعیین نقشه ی راه. ما همکاریمان را با شما ارزیابی می کنیم و کارشناسانمان را انتخاب کرده. یک نقشه ی استراتژیک برای نصب مایکروسافت شیرپوینت (MS SharePoint) در راستای اهداف سازمانی شما طراحی می کنیم. این چشم انداز یک اساس کاری برای پویا ایجاد می کند تا به بهترین شکل ممکن به خواسته های شیرپوینتی شما جامه ی عمل بپوشاند.

استقرار

حالا مایکروسافت شیرپوینت (MS SharePoint) با بهترین شیوه و متناسب با سازمان شما آماده نصب و راه اندازی است. کاری که متخصصان ما تجربه ی انجام آن را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن دارند. آن ها در طول همه ی نصب ها و فعالیت های راه اندازی و استقرار در کنار شما هستند و در حین فعالیتشان تمام آموزش های لازم را نیز به کارمندان شما می دهند.

بازبینی

پس از استقرار موفقیت آمیز، فعالیت های انجام شده توسط تیم انتخابی ما بازبینی می شود. تا اطمینان خاطر پیدا کنیم که تمامی خواسته های شما به صورت کاملا روان روی مایکروسافت شیرپوینت (MS SharePoint) پیاده سازی شده است. هم چنین در صورت نیاز تغییرات لازم انجام می شود. اطمینان داشته باشید مدل پیاده سازی شده یک پایداری درازمدت در سکوی شیرپوینت شما ایجاد می کند.

تیم ما در کنار مجموعه شما در زمینه‌هایی مانند : ساختاردهی سایت‌ها، ایجاد و مدیریت فضاهای کاری مشترک، ایجاد فرآیندهای کاری سازمانی، امنیت و مدیریت داده‌ها، گزارشگیری و بهینه‌سازی عملکرد مشاوره و ارئه خدمات تخصصی می نماید.

در مشاوره، طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت(MS SharePoint)، توجه به نیازها و الزامات خاص هر سازمان و ایجاد یک راهکار مناسب و سفارشی برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

مشاوره طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت MS SharePoint Server